HILO OFICIAL 1949deal.com - Cupón y Descuentos

$10 coupon and discounts for iOcean X1--Latest 4.5inch Quad core QHD IPS Screen android4.4.2 smartphone at $102.99

www.1949deal.com_media_wysiwyg_2014_9_iocean_x1_001.jpg

Product: iOcean X1 Smartphone
Coupon: $10
Coupon code: 10coupon20141008
SP: $102.99

Black: Click here
White: Click here
Red: Click here
Blue: Click here
Green: Click here

The coupon is valid for you now, just use it soon now!
 
Última edición por un moderador:
poca seriedad,me mandan un cupon de 10$ para el x8 mini pro y luego me dicen que se han equivocado y que no me lo dan.
solo por eso me generan desconfianza,dicen una cosa y luego se hacen para atrás.
edito para poner lo que me enviaron.
Description: 1949deal provides you with 10usd coupon for iOcean X8, it sells at the very affordable price. No expired date right now. Use it soon.
 
Última edición:
La verdad, quien se dedica a dar información por aqui debería estar mejor informado o comprobar los datos que da que suelen ser incorretos, ejemplo, en uno de sus mensajes:

-"Coupon: Click "Coupon Today" to get 5usd coupon", cuando realmente son 3$ de descuento.
- Cupones que no funcionan

En fin, nunca he comprado en esta tienda, todo esto me hace desconfiar un poco, no es una buena imagene para la tienda.

PD el cupo today está en la página principal a la izquierda
 
La verdad, quien se dedica a dar información por aqui debería estar mejor informado o comprobar los datos que da que suelen ser incorretos, ejemplo, en uno de sus mensajes:

-"Coupon: Click "Coupon Today" to get 5usd coupon", cuando realmente son 3$ de descuento.
- Cupones que no funcionan

En fin, nunca he comprado en esta tienda, todo esto me hace desconfiar un poco, no es una buena imagene para la tienda.

PD el cupo today está en la página principal a la izquierda
Hi friend, about "Coupon Today" function, if the goods value is over 120usd, you can click it to get $3 coupon code, if it is over $180, you will get $5 coupon code, iOcean X8 Mini pro is our best seller and has a good price in our store now. Hope you can support us. We will ship goods fast for you if you order from us! Just experience it first and fast. We do online with great trust, and we have many customers around the world, we dont have to cheat only you! Hope you can understand!
 
poca seriedad,me mandan un cupon de 10$ para el x8 mini pro y luego me dicen que se han equivocado y que no me lo dan.
solo por eso me generan desconfianza,dicen una cosa y luego se hacen para atrás.
edito para poner lo que me enviaron.
Description: 1949deal provides you with 10usd coupon for iOcean X8, it sells at the very affordable price. No expired date right now. Use it soon.
Hi friend,about "Coupon Today" function, if the goods value is over 120usd, you can click it to get $3 coupon code, if it is over $180, you will get $5 coupon code, and we will check if there is something wrong with the "Coupon Today" function! Please don't worry, we just sell goods with great trust, we don't have to cheat you. By the way, about the goods over $180, we need to set up, so there is the misunderstanding. And if you buy iOcean X8 Mini pro, you can use the 5usd coupon code: 1949deal2013! Just catch the chance from us!
poca seriedad,me mandan un cupon de 10$ para el x8 mini pro y luego me dicen que se han equivocado y que no me lo dan.
solo por eso me generan desconfianza,dicen una cosa y luego se hacen para atrás.
edito para poner lo que me enviaron.
Description: 1949deal provides you with 10usd coupon for iOcean X8, it sells at the very affordable price. No expired date right now. Use it soon.

Please use this 5usd coupon code : 1949deal2013, we have set up it well. Hope you can trust us!
 
1) UMI ZERO MTK6592T Octa Core 2.0GHz Android 4.4 Smartphone 2GB Ram 16GB Rom 5.0 Inch FHD Super AMOLED OGS Corning Gorilla Glass 3 Screen

SP: $299.99
Coupon code: 1949deal2013
Therefore, Special price is $294.99 . It supports Preselling now, shipping date will be at the end of this month.
Black: Click Here
Product code: MC156

2) 2014 FIFA World Cup Brazil Limited Edition Doogee Turbo DG2014 MTK6582 Quad Core 1.3GHz Android 4.2 Smartphone 1G Ram 8G Rom 5.0 Inch HD IPS OGS Screen 3G

SP: $125.99
Note: Don't forget to click "Coupon Today" to 3usd coupon code. Therefore, Special price is $122.99 .
Yellow: Click Here
Product code: MB122
 
Iocean X8 MTK6592 Octa Core 1.7GHz Android 4.2 Smartphone 2GB Ram 32GB Rom 5.7 Inch FHD Gorilla Glass IPS Screen
5USD Coupon code: 1949deal2013
Special price: $264.99
www.1949deal.com_skin_frontend_desoons_default_images_lead_3s_images_lead_3s_activity_01.jpg


BTW, Leagoo lead 3s enjoys 11% off at $89.99 with three gifts like a leather case cover, a silicone case and a screen protector now. You can check Leagoo lead 3s promotion from 1949deal.
 
Última edición por un moderador:
www.1949deal.com_media_wysiwyg_2014_6_elephone_p2000_1.jpg

Elephone P2000 MTK6592 Octa Core 1.7GHz Android 4.4 Smartphone 2GB Ram 16GB Rom 5.5 inch HD IPS Screen NFC Dual 3G
Coupon: 3usd
Coupon Code: Click "Coupon Today" to get 3usd coupon from us. or contact our customer service about the coupon.
Special Price:
$169.99-$3 =$166.99, the final price is $166.99

By the way, Leagoo Lead 2 is in stock now, and please don't forget leagoo lead 3s big promotion.
 
Última edición por un moderador:
@1949deal , you must translate your posts into spanish , you can write in english , but all post have to have spanish translation.
debes traducir tus posts al español , puedes escribir en ingles , pero todos los posts habran de ser traducidos al español
 

Del blog

¿Ha terminado la locura de añadir tantas cámaras a los móviles?

  • Si

  • No

  • No lo se

  • Ya me gustaría...

  • Ya te gustaría...


Los resultados solo son visibles tras votar.
Atrás
Arriba