Mirad que me a mandado chinabuye ,vemta para dropssiphing o por mayor

txaolin

_Super Txaos!!!_
Diamante
Mensajes
4.102
Puntos
3.267
Móvil
zp950+ y gooapple i5+ proximamente
Dear Customer

As you already knew that Chinabuye.com is mainly focused on the dropship and small volume wholesale business.
This month, we launched new wholesale platform: www.mixmelot.com

Mixmelot.com has unbeatable bottom price for wholesaler. (For dropshipper, pls. still make order at www.chinabuye.com)
Mixmelot also provides online MSN chat.
Mixmelot provide same shipping methods, payment methods and warranty policy as Chinabuye.com
Mixmelot will be very convenient for mix order wholesale.

Welcome to contact msn: [email protected] for wholesale business.


thank you
-----------------------------------------------------------------------
traducido a español:

Estimado cliente: Como usted ya sabía que Chinabuye.com se centra principalmente en la nave y la venta al por mayor volumen de negocio pequeño. Este mes, hemos lanzado nuevos plataforma de venta al por mayor: www.mixmelot.com Mixmelot.com tiene precio inferior inmejorable para el comerciante. (Para dropshipper, por favor. Todavía poner orden en www.chinabuye.com) Mixmelot también ofrece en línea chat.Mixmelot MSN ofrecen los mismos métodos de envío, formas de pago y póliza de garantía como Chinabuye.comMixmelot será muy conveniente para el orden de la mezcla al por mayor. Bienvenido al contacto msn: [email protected] para los negocios al por mayor. gracias
 
hi all friend ,
this is cara from the chinabuye.
we can shipping all parcel for worldwide .
the parcel can be provide the free shipping .
If you want to get your order items early please choose the quickest way such as DHl or EMS or UPS .
But many our old customer choose the register mail service with a tracking number.
Chinabuye will provide the best customer service and good quality products.
Any question about want to know chinabuye please contact cara .
or you can direct tell me by this fourm we will answer details .
care
 

Del blog

¿Ha terminado la locura de añadir tantas cámaras a los móviles?

  • Si

  • No

  • No lo se

  • Ya me gustaría...

  • Ya te gustaría...


Los resultados solo son visibles tras votar.
Atrás
Arriba