Pedido a Chinabuye y number tracking

I made several purchases on this site and got them all. Items are posted quickly and well packaged. Logically, I live in Brazil as the time of delivery may vary but never exceed two months. Even bought a tablet and received in perfect condition, great product, also bought one for my boyfriend and also very well packaged and arrived quickly. I recommend buying the Chinabuye.
 
hi friend ,
this is cara from chinabuye as customer service manager .
would you mind provide your order number to me or issue details to cara.
Cara will check it and provide the best solution for you .
Expect your reply thanks.
 
hi friend ,
Thanks for your radio.
All friens ,when you face any issue about chinabuye products or chianbuye service please contact with us by ticket or email for help .
Or you can directly contact with this email ([email protected] ) for help .
Thank you support chinabuye.com.
 
Yo recomiendo esa web ya e echo muchas compras desde hay entre ellas dos tabletas, una de las cual puedo decir que tardo tanto tiempo el llegar que ellos mismo m devolvieron el dinero de la misma y al mes de devolvermelo me llego la tableta. Su soporte tecnico es muy bueno. No puedo dar queja ninguna de ellos
 
Yo recomiendo esa web ya e echo muchas compras desde hay entre ellas dos tabletas, una de las cual puedo decir que tardo tanto tiempo el llegar que ellos mismo m devolvieron el dinero de la misma y al mes de devolvermelo me llego la tableta. Su soporte tecnico es muy bueno. No puedo dar queja ninguna de ellos

Hola:
Se trata de Jane como un servicio al cliente de Chinabuye.
Gracias tanto por su apoyo. Usted es tan amable!
Si necesita más ayuda, no dude en contactar con nosotros.
Jane
 

Del blog

Es tendencia

¿Ha terminado la locura de añadir tantas cámaras a los móviles?

  • Si

  • No

  • No lo se

  • Ya me gustaría...

  • Ya te gustaría...


Los resultados solo son visibles tras votar.
Atrás
Arriba