Now connect the tablet with usb cable and just to confirm open command prompt on adb folder and type fastboot devices if u see your device serial u are ready to proceed to the next step.
@barman yo seguí una instalación similar. tienes que abrir una ventana de windows y escribir fastboot devices si te escribe tu numero de serie es que el pc esta conectado a la tablet y puedes empezar.
Te pongo este link donde están las imágenes de como hacerlo teóricamente photos.rar | Solidfiles . A mi no me ha funcionado.
@barman yo seguí una instalación similar. tienes que abrir una ventana de windows y escribir fastboot devices si te escribe tu numero de serie es que el pc esta conectado a la tablet y puedes empezar.
Te pongo este link donde están las imágenes de como hacerlo teóricamente photos.rar | Solidfiles . A mi no me ha funcionado.
Esto dice un usuario: MIUI installed correctly but I keep getting that Bootloader Error 03 every time I turn on the tablet. If I press vol+ works fine but isnt there anyway to skip this screen?
Parece que funciona.
[DOUBLEPOST=1457698817][/DOUBLEPOST]Por lo que leo,rulan dos tutoriales...
5th Let start flash
extract fast boot rom zip
extract fast boot zip
enter dnx fast boot mode by pressing Volup + power ( or ) volup + voldown + power buttons
Shift+right click on fast boot folder " open command prompt here "
Type " fastboot devices " if found on devices listopen " loader.efi " file in fast boot rom folder
( e.g , latte_images_V7.2.1.0.LACCNDA_20160129.0000.14_5.1_cn>image>loader.efi )
your now in fastboot mode
let start boot unlock
" fastboot oem unlock " then " yes "
then open Phone Flash Tool Lite
click on " browse>latte_images_V7.2.1.0.LACCNDA_20160129.0000.14_5.1_cn>image>flash.jason "