CONSULTA Redmi note 8 pro users, please respond!

alabamamercy

Simdualero Junior
Mensajes
1
Puntos
1
Do you have any problems with aux and car stereo? I mean, me and my flats in kanjurmarg classmate once tried to listen to music via Aux with his Xiaomi (not redmi one). And we barely could recognize song, however my Samsung 2 bhk in ghatkopar managed with the same task well. I still can't decide what to buy. Samsung a50 or redmi note. Additionally I don't trust Chinese makers real estate consulting company
 
Última edición:
QUOTE="alabamamercy, post: 2357613, member: 193218"]Do you have any problems with aux and car stereo? I mean, me and my classmate once tried to listen to music via Aux with his Xiaomi (not redmi one). And we barely could recognize song, however my Samsung managed with the same task well. I still can't decide what to buy. Samsung a50 or redmi note. Additionally I don't trust Chinese makers[/QUOTE]
Google translate
¿Tienes algún problema con el estéreo auxiliar y del automóvil? Quiero decir, mi compañero de clase y yo una vez intentamos escuchar música a través de Aux con su Xiaomi (no Redmi One). Y apenas podíamos reconocer la canción, sin embargo, mi Samsung se las arregló bien con la misma tarea. Todavía no puedo decidir qué comprar. Samsung a50 o redmi note. Además, no confío en los fabricantes chinos


Buenas @alabamamercy esto es una comunidad en la que utilizamos el idioma español. Si no sabes puedes ayudarte de Google translate y indicar la traducción.
Saludos.

Lo mas probable es que el problema sea el cable auxiliar ¿habéis probado con otro cable?
Tened en cuenta que para el manos libres se utiliza un conector jack de 4 contactos. Y para el audio estéreo en una conexión auxiliar estándar se usa un conector Jack de 3 contactos.
Ssludos
 
Do you have any problems with aux and car stereo? I mean, me and my classmate once tried to listen to music via Aux with his Xiaomi (not redmi one). And we barely could recognize song, however my Samsung managed with the same task well. I still can't decide what to buy. Samsung a50 or redmi note. Additionally I don't trust Chinese makers

Hi @alabamamercy welcome to our community! As said above, the main language of the forum is Spanish, so we encourage you to use a trasnlator so that everyone is able to understood each other. If you have any issues translating, feel free to PM me and I can help. Now about your question, my answer in Spanish below:

Imagino que estais usando un cable Aux, con lo cual puede ser un problema del cable o del conector del Xiaomi que probaron. Personalmente te recomendaria comprar uno de esos transmisores Bluetooth/fm, asi no hace falta usar el cable.

Respecto a comprar un Samsung A50 contra un Redmi Note 8 Pro, el Redmi gana por mucho.

Saludos!
 

Del blog

Es tendencia

¿Ha terminado la locura de añadir tantas cámaras a los móviles?

  • Si

  • No

  • No lo se

  • Ya me gustaría...

  • Ya te gustaría...


Los resultados solo son visibles tras votar.
Atrás
Arriba