[JB][4.1.2] JellyTime v1.3 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

como siempre un placer poder poner mi granito de arena, gracias a ti por el curro de la rom
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

Ya instale el bootlogo de google y la animación y me gusta , le da un toque diferente
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

hola a todos he creado el nuevo boot logo de google edition por si estais cansado del que teneis aqui os lo dejo.

https://mega.co.nz/#!U5ZRjCAA!GeauBVg44h--FMsbYQOFBWehf5MxgcAD0vv3dXwXL5c

y si quereis quitar el logo de zopo y que empiece solo con google aqui teneis.

https://mega.co.nz/#!l84DVQhC!BL7l4UJVoW9hdUC7ii4TVxE8y1EleCHzWyNwpuB1ZXU

como siempre instalar desde recovery.


PD: espero que os guste

Definitivamente me encanta. Gracias por el aporte.
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

hola a todos he creado el nuevo boot logo de google edition por si estais cansado del que teneis aqui os lo dejo.

https://mega.co.nz/#!U5ZRjCAA!GeauBVg44h--FMsbYQOFBWehf5MxgcAD0vv3dXwXL5c

y si quereis quitar el logo de zopo y que empiece solo con google aqui teneis.

https://mega.co.nz/#!l84DVQhC!BL7l4UJVoW9hdUC7ii4TVxE8y1EleCHzWyNwpuB1ZXU

como siempre instalar desde recovery.


PD: espero que os guste

Gracias

Enviado de meu ZP900s usando o Tapatalk 2
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

Jelly Time by @fufy_tendo

INTRODUCCION:


[/COLOR]- Cambiado led de aviso de bateria baja. Aviso al 10%. Color del led verde. Entra en deepsleep sin problemas
- Cambiada secuencia de leds en carga: verde (0-10%)->rojo (11-90%)->naranja (91-100%)
- Cambiado led para notificaciones a verde


En primer lugar, un buen trabajo, hace utilizable Romul ROM. Usted puede crear un parche para cambiar los colores de los LED de los colores originales? Es que en casi todos los colores ROM es batería baja roja y sus mezclas verdes con las notificaciones. En segundo lugar, la ROM drx es posible cambiar la tarjeta SIM para utilizar 3G sin necesidad de reiniciar el dispositivo en Ajustes> Redes móviles> servicio 3G puede realizar para su ROM?


Enviado de meu ZP900s usando o Tapatalk 2
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

En primer lugar, un buen trabajo, hace utilizable Romul ROM. Usted puede crear un parche para cambiar los colores de los LED de los colores originales? Es que en casi todos los colores ROM es batería baja roja y sus mezclas verdes con las notificaciones. En segundo lugar, la ROM drx es posible cambiar la tarjeta SIM para utilizar 3G sin necesidad de reiniciar el dispositivo en Ajustes> Redes móviles> servicio 3G puede realizar para su ROM?


Enviado de meu ZP900s usando o Tapatalk 2
Perdoa podes empregar mellor o portugues para poder enterdernos? Os colores orixinales cales son? esta emprega o verde como led de notificacions. Eu no whatsapp pusen o azul para notificaciones. Voy a estar uns dias fora de casa e non voy facer neste tempo nada.
En canto o 3g non teño nin idea de que me estas expricando pero creo que a diferencia veñe do jiayu. Eu teño posto o 3g no dispositivo todo o rato
editado. a razon para non ter vermello como cor de bateria baixa é que escaralla o deepsleep
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

Perdoa podes empregar mellor o portugues para poder enterdernos? Os colores orixinales cales son? esta emprega o verde como led de notificacions. Eu no whatsapp pusen o azul para notificaciones. Voy a estar uns dias fora de casa e non voy facer neste tempo nada.
En canto o 3g non teño nin idea de que me estas expricando pero creo que a diferencia veñe do jiayu. Eu teño posto o 3g no dispositivo todo o rato
editado. a razon para non ter vermello como cor de bateria baixa é que escaralla o deepsleep

Perdão, minha língua nativa é o português, utilizei o Google translate para postar, caso não entenda a solução é o inglês.

A cor verde para bateria baixa se confunde com o verde das notificações, gostaria de um patch para voltar a ser vermelho. Assim como as cores da sequência de carga que em toda ROM é vermelho (0-10%)-> amarelo (11-90%)->verde (91-99%) e azul(100%)
E a cor das notificações para azul.

Sobre o 3g, com esta ou qualquer outra ROM que não seja a drx, eu não consigo sigo conectar o 3g em ambos os sim card sem troca-los tendo que desligar o aparelho, só consigo conectar no sim card número 1,enquanto na drx eu posso trocar sem ter que desligar o aparelho

Enviado de meu ZP900s usando o Tapatalk 2
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

Perdão, minha língua nativa é o português, utilizei o Google translate para postar, caso não entenda a solução é o inglês.

A cor verde para bateria baixa se confunde com o verde das notificações, gostaria de um patch para voltar a ser vermelho. Assim como as cores da sequência de carga que em toda ROM é vermelho (0-10%)-> amarelo (11-90%)->verde (91-99%) e azul(100%)
E a cor das notificações para azul.

Sobre o 3g, com esta ou qualquer outra ROM que não seja a drx, eu não consigo sigo conectar o 3g em ambos os sim card sem troca-los tendo que desligar o aparelho, só consigo conectar no sim card número 1,enquanto na drx eu posso trocar sem ter que desligar o aparelho

Enviado de meu ZP900s usando o Tapatalk 2
O tema do cor verde con bateria baixa e necesario, a outra opción é eliminar o aviso por led da batería baixa. Empregar vermello no é posible polo deep sleep
A secuencia de carga esta ligada a esto ultimo. O verde e por iso, logo vai: verde (1-10), vermello(11-90), laranxa(91-99) e verde (100)
O do cor de notificacións a azul non o probei, a verdade.
En canto o 3g soamente emprego unha sim. Nunca probei, pero non podo facer nada porque depende da rom en elementos que non podo tocar. Ata onde eu sei soamentes podese ter unha sim con 3g e sempre ten que ser a mesma (un slot en contreto)
 
Última edición:
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

O tema do cor verde con bateria baixa e necesario, a outra opción é eliminar o aviso por led da batería baixa. Empregar vermello no é posible polo deep sleep
A secuencia de carge esta ligada a esto ultimo. O verde e por iso, logo vai: verde (1-10), roxo (11-90), laranxa(91-99) e verde (100)
O do cor de notificacións a azul non o probei, a verdade.
En canto o 3g soamente emprego unha sim. Nunca probei, pero non podo facer nada porque depende da rom en elementos que non podo tocar. Ata onde eu sei soamentes podese ter unha sim con 3g e sempre ten que ser a mesma (un slot en contreto)

Obrigado, agora entendi o porque das cores dos leds.
Na ROM drx é possível trocar o sim card que usa 3g sem trocar o sim de slot .

Enviado de meu ZP900s usando o Tapatalk 2
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

Obrigado, agora entendi o porque das cores dos leds.
Na ROM drx é possível trocar o sim card que usa 3g sem trocar o sim de slot .

Enviado de meu ZP900s usando o Tapatalk 2

Obrigadiño

Enviado desde mi ZP900 usando Tapatalk 2
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

que crack eres flufy roms, idiomas..... jejeej vales pa todo
 
Re: [JB][4.1.2] JellyTime v1.2 Multilenguaje [ZP900, ZP900S y compatibles]

que crack eres flufy roms, idiomas..... jejeej vales pa todo

Gallego/portugués, castellano e inglés.
Perdonar que use el gallego a veces pero es que si no no nos hubiéramos entendido en este caso

Enviado desde mi ZP900 usando Tapatalk 2
 

Del blog

¿Ha terminado la locura de añadir tantas cámaras a los móviles?

  • Si

  • No

  • No lo se

  • Ya me gustaría...

  • Ya te gustaría...


Los resultados solo son visibles tras votar.
Atrás
Arriba